top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraGosia Górska

Lila bluza bomberka

Cześć! W końcu się zebrała by założyć własna stronę internetową. Stwierdziłam że będzie Wam łatwiej mnie odleźć. A blogger ograniczał wyświetlenia. Jeżeli bardzo będziecie tego chcieli to wrzucę na "nowego bloga" stare posty. Co Wy na to? ;-)



Macie plany na majówkę? ;-)

Jak na koniec kwietnia mamy bardzo kapryśną aurę... Nieprawdaż? Jednak w godzinach wieczornych zrobiło się czyste niebo. Dlatego wykorzystałam ten czas i poszłam na zdjęcia. Chciałam już to zrobić wcześniej, ale jak zwykle brak czasu i zmęczenie. Także ... ;-) haha :-)


A odnośnie stylizacji...

Od niedawna odzież sportowa przestała być już ubraniem, które zakładamy tylko na siłownię. Ten trend wyznaczyły gwiazdy, które zaczęły pojawiać się w miejscach publicznych w rzeczach dresowych. Moja propozycja jest na tyle swobodna, dziewczęca i praktyczna że, będzie pasować na co dzień czy tak jak ja wybierzecie się na przejażdżkę rowerkiem. ;-)

Bluza sportowa, która jest szalenie modna w tym sezonie to bomberka. Znacie ją? Bluza sportowa jest uszyta na amerykański styl, który tradycją nawiązuje do ubioru uczniów z college’u. Ta bluza sportowa ma ściągacze umieszczone przy szyi oraz przy dolnej części bluzy. Już dzięki temu wygląda szalenie stylowo. W tym sezonie modne są jednak klimaty bajkowe! Jedyna rzecz, która ją wyróżnia to napis na plecach "What's up doc?" - Sami pewnie wiecie jak zawsze zagadywał Królik Baks, więc nie będę Wam tego tłumaczyć. To fajne rozwiązanie, prawda? Bluza sportowa bez dwóch zdań przyciąga uwagę innych i czyni stylizację niepowtarzalną. Gwiazdy kochają bomberki, które się wyróżniają. Zakładają do tego jeansy wygodnu t-shit oraz białe sneekersy. W takim stroju również Ty będziesz wyglądała jak gwiazda. Linki do ubrani i dodatkow tak jak wcześniej będą znajdować się na samy dole postu.

To co, odliczamy do lata?! ;-*

Buziaki!

















Bluza


105 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page